pasują obie z tym że 2 będzie wystawała za obrys samochodu a 47 będzie bardziej schowana w nadkole. patrz tylko czy rozstaw śrub pasuje i średnica otworu centrującego
Przegląd LPG Landirenzo
Zwiń
X
-
Przegląd LPG Landirenzo
Witam serdecznie,
Mam Octavie z fabrycznym LPG (LandiRenzo). Zbliża mi się przegląd... Cena w ASO jest dużo wyższa niż w innych punktach...
Na liście warsztatów: http://www.landi.pl/lista-warsztatow/
znalazłem warsztat w mojej okolicy: http://www.marol-gaz.pl/index.php/pl/kontakt
który jest 5 razy tańszy od ASOCzy dokonując tam przeglądu stracę gwarancję?
Czy taki warsztat może dokonać wpisu do książki gwarancyjnej?
Northwestwww.webplay.pl oraz www.stepby.pl- zapraszamy :-)
-
-
Re: Przegląd LPG Landirenzo
Wg mnie nie powinieneś stracić gwarancji, tak na logikę. No, chyba że ASO uniesie się honorem, że to oni są mądrzejsi od autoryzowanego punktu Landi-R. Przegląd w punkcie LR będzie o wiele lepszy, pewniejszy i tańszy. W ASO cóż mogą zrobić w razie Twoich uwag odnośnie instalacji? Jak mają nowe mapy to wgrają i na tym pomoc się kończy. Jak nie mają map, to podbiją przegląd i tyle. Autoryzowany punkt bez cienia wątpliwości jest lepszy do przeglądów instalacji. I w zasadzie dobrze by było, jakby w takich punktach robiono przeglądy w ramach gwarancji."Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
wpis do książki gwarancyjnej otrzymasz, ale czy ASO to uzna tego już nie wiem. u mnie przegląd w punkcie landi jest 2 razy tańszy (180 aso, 70 landi). i ostatnio mi ustawili (sami) tak że na gaz przełącza się po 240 sek na rozgrzanym silniku i nie muszą przy tym spadać obroty. jest to wygodniejsze w stosowaniu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samurajostatnio mi ustawili (sami) tak że na gaz przełącza się po 240 sek na rozgrzanym silniku i nie muszą przy tym spadać obroty. jest to wygodniejsze w stosowaniu.
Zamieszczone przez MaicroftA czy do tych instalacji nie jest wydawana dodatkowa ksiazka gwarancyjna dotyczaca LPG. Kto jest gwarantem tych dokladanych instalacji.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA czy do tych instalacji nie jest wydawana dodatkowa ksiazka gwarancyjna dotyczaca LPG. Kto jest gwarantem tych dokladanych instalacji
Komentarz
-
-
Dlatego dla mnie to laczenie gwarancji to jest jakas kpina - pewnie dzieki temu nie zamowilem 1.4TSI z ich gazem i przeszla mi ochota na pozniejsze uzeranie sie ASO/SAP/instalator LPG/producent instalacji
Napisz do SAP, ze nie chcesz serwisowac gazu w ich stacjach, bo ASO nie potrafi tego robic, a chcesz u gwaranta instalacji i co oni na to.
Najdelikatniej przelacza sie na gaz jak ustawione jest przelacznie przy zejsciu z obrotow, a nie przy wchodzeniu na obroty.
Komentarz
-
-
Tak, zamiast 1.6TDI mogl byc 1.4TSI z fabrycznym gazem, ale:
1) nigdy takiego nie sprzedali w moim ASO, ani 3 innych gdzie sie dowiadywalem (padaly nawet glosy, ze odradzaja taki konfig klientom)
2) nie bede kroliczkiem doswiadczalnym ASO - wystarczy juz po stwierdzeniu, ze nie wiedza jak i po co zmienic olej w DSG (dawno temu)
3) cena byla wysoka z tego co pamietam, biorac pod uwage ile kosztuje dedykowana instalacja STAG400 do 1.4TSI
4) w miedzyczasie ta konfiguracja fabrycznego gazu raz byla, potem nie bylo, potem znow znikala i tak kilka razy zmienial sie cennik. Potem przez chwile bylo nawet 1.8TSI z gazem chyba, ale to juz bylo za pozno na zmiane i kolejne przesuniecie terminu zamowienia o 3-4 miesiace
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTak, zamiast 1.6TDI mogl byc 1.4TSI z fabrycznym gazem, ale:
1) nigdy takiego nie sprzedali w moim ASO, ani 3 innych gdzie sie dowiadywalem (padaly nawet glosy, ze odradzaja taki konfig klientom)
2) nie bede kroliczkiem doswiadczalnym ASO - wystarczy juz po stwierdzeniu, ze nie wiedza jak i po co zmienic olej w DSG (dawno temu)
3) cena byla wysoka z tego co pamietam, biorac pod uwage ile kosztuje dedykowana instalacja STAG400 do 1.4TSI
4) w miedzyczasie ta konfiguracja fabrycznego gazu raz byla, potem nie bylo, potem znow znikala i tak kilka razy zmienial sie cennik. Potem przez chwile bylo nawet 1.8TSI z gazem chyba, ale to juz bylo za pozno na zmiane i kolejne przesuniecie terminu zamowienia o 3-4 miesiace. Obecnie jak ktoś chciałby mieć TSI z LPG to najlepszym wyjściem jest montaż prywatny. Przy cenie ponad 6 tys za instalkę w salonie można by się porwać już na Vialle lub wstawić dedykowanego i tańszego Staga DI.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samurajZamieszczone przez PolonZamieszczone przez samurajostatnio mi ustawili (sami) tak że na gaz przełącza się po 240 sek na rozgrzanym silniku i nie muszą przy tym spadać obroty. jest to wygodniejsze w stosowaniu.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez MaicroftTak, zamiast 1.6TDI mogl byc 1.4TSI z fabrycznym gazem, ale:
1) nigdy takiego nie sprzedali w moim ASO, ani 3 innych gdzie sie dowiadywalem (padaly nawet glosy, ze odradzaja taki konfig klientom)
2) nie bede kroliczkiem doswiadczalnym ASO - wystarczy juz po stwierdzeniu, ze nie wiedza jak i po co zmienic olej w DSG (dawno temu)
3) cena byla wysoka z tego co pamietam, biorac pod uwage ile kosztuje dedykowana instalacja STAG400 do 1.4TSI
4) w miedzyczasie ta konfiguracja fabrycznego gazu raz byla, potem nie bylo, potem znow znikala i tak kilka razy zmienial sie cennik. Potem przez chwile bylo nawet 1.8TSI z gazem chyba, ale to juz bylo za pozno na zmiane i kolejne przesuniecie terminu zamowienia o 3-4 miesiace. Obecnie jak ktoś chciałby mieć TSI z LPG to najlepszym wyjściem jest montaż prywatny. Przy cenie ponad 6 tys za instalkę w salonie można by się porwać już na Vialle lub wstawić dedykowanego i tańszego Staga DI.
Po to dopłaca się do turbodoładowanego silnika rozwijającego moc 122KM (że już nie wspomnę o 160konnym 1.8TSI) kilka tysięcy, żeby go zamulać dopłacając kolejne kilka tysi na montaż instalacji gazowej i kolejne setki złotych na obsługę, bo jak się okazuje, słabo tym TSI wychodzi zagazowywanie????
Tu chodzi o oszczędność, czy o co, bo za bardzo nie mogę się pokapować?
Jak kogoś nie stać na utrzymywanie TSI to po co rzuca się z motyką na słońce?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Jak kogoś nie stać na utrzymywanie TSI to po co rzuca się z motyką na słońce?
BTW jak tylko skonczy sie kryzys, ceny ropy naftowej poleca powyzej 200$ i dalej. Chiny Indie i Brazylia (ponad 2,5 mld ludzi) rozwijaja sie w tempie 7-10% i to zapotrzebowanie na rope nie bedzie zrownowazone wieksza podaza. Nawet ropa niekonwencjonalna wiele tu nie pomoze (choc dla niektorych krajow moze byc znaczacym zrodlem dochodow)
Tak naprawde to jedyna nadzieja na tania motoryzacje w przyszlosci to gaz (lupkowy).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Piszesz o tym TSI jakby to byl jakis osmy cud swiata.
Oferta wolnossących benzyniaków i małolitrażowych diesli coraz uboższa? 1.4 , 1.6 , 1.6TDI... powiedziałbym, że wybór jest wystarczający. To co jeszcze mieliby oferować? 1.2PB, 1.3PB, 1.2TDI....???
Jeśli ktoś chce tanio i w benzynie to proste - 1.4 lub 1.6. + ewentualnie gaz
Jeśli ktoś nie lubi gazować, a chce tanio - 1.6TDI.
A IMHO TSI kupuje się dla równowagi pomiędzy ekonomiką, elastycznością i osiągami, a nie po to, żeby najpierw wydać 10tysi więcej, żeby później myśleć, jak oszczędzić na każdym przejechanym kilometrze.
Według mnie wybór jest dość spory. Przysłowiowe: "dla każdego coś dobrego".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez t271828Piszesz o tym TSI jakby to byl jakis osmy cud swiata.
Zamieszczone przez Chris11Oferta wolnossących benzyniaków i małolitrażowych diesli coraz uboższa? 1.4 , 1.6 , 1.6TDI... powiedziałbym, że wybór jest wystarczający. To co jeszcze mieliby oferować? 1.2PB, 1.3PB, 1.2TDI....???
Jeśli ktoś chce tanio i w benzynie to proste - 1.4 lub 1.6. + ewentualnie gaz
Jeśli ktoś nie lubi gazować, a chce tanio - 1.6TDI.
Zamieszczone przez Chris11Według mnie wybór jest dość spory. Przysłowiowe: "dla każdego coś dobrego".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Z całego posta
Zamieszczone przez t271828A jesli ktos chce wolnossace 2.0 140 KM ?
Rozumiem, że gdyby Skoda sprzedawała wolnossące 2.0 to kupiłbyś i bezproblemowo w gaz?? Dla frajdy, czy dla ekonomiki?
Zamieszczone przez t271828No to ja nie jestem "kazdy"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11A myślałem, że dyskusja dotyczy ekonomiki, hm.....
Rozumiem, że gdyby Skoda sprzedawała wolnossące 2.0 to kupiłbyś i bezproblemowo w gaz?? Dla frajdy, czy dla ekonomiki?
Zamieszczone przez Chris11No właśnie wydaje mi się, że jesteś dosyć typowym Polakiem, któremu chociażby do wyboru dali wszystko, to i tak znajdzie się coś, co będzie nie tak.
BTW wolnossace silniki z taka mniej wiecej moca sprzedaja: renault, chevrolet, mitsubishi,
honda, OIDW citroen i ford - w tych ostatnich nie wiem jak wyglada sprawa z gazem (nie jest teraz zainteresowany wymiana samochodu wiec dokladnie nie sprawdzalem).
Wyglada wiec na to, ze tak na calego w ten downsizing, turbing, i bezposredni wtrysking weszli jedynie grupa VAG i Fiat z tym, ze te T-jety Fiata chyba nie maja bezp. wtrysku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez t271828Z całego posta
Zamieszczone przez t271828A jesli ktos chce wolnossace 2.0 140 KM ?
Rozumiem, że gdyby Skoda sprzedawała wolnossące 2.0 to kupiłbyś i bezproblemowo w gaz?? Dla frajdy, czy dla ekonomiki?. Skoro istnieją rozwiązania zmniejszające koszty eksploatacji to czemu mam się męczyć w jakiejś pierdziawce 1.2PB czy 1.4PB? Bo jazda na "czystej" benzynie uczyni mnie lepszym w oczach innych, dostanę +1 do szacunu na dzielni? Przykładowe 2.0 140 KM + LPG dawałoby frajdę i jednocześnie ekonomię na poziomie mniejszych silników PB, te mniejsze oczywiście bez frajdy
. I tak przyszłościowo - jeśli miałbym wybierać 1.4TSI, bo oszczędniejszy, czy 1.8TSI bo więcej frajdy to wybieram ... O2 RS 2.0TFSI 200KM + LPG = frajda na poziomie nieosiągalnym dla 1.4 i 1.8 przy kosztach w okolicach 1.4
.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Cos za lekko ferujesz wyroki
Widzę, że coraz bardziej uciekamy od sedna mojego pytania, które brzmiało: gdzie jest sens dopłacania ok. 10tys zł, żeby szukać oszczędności w przejechanych kilometrach?
Kwestię RS w gazie to już w ogóle pomijam, bo to auto stworzone jest raczej do zabawy niż do ekonomicznej jazdy, więc zapewne zagazowanie tego silnika nie zwróci się nigdy...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez t271828Cos za lekko ferujesz wyroki
Zamieszczone przez Chris11Widzę, że coraz bardziej uciekamy od sedna mojego pytania, które brzmiało: gdzie jest sens dopłacania ok. 10tys zł, żeby szukać oszczędności w przejechanych kilometrach?
Kwestię RS w gazie to już w ogóle pomijam, bo to auto stworzone jest raczej do zabawy niż do ekonomicznej jazdy, więc zapewne zagazowanie tego silnika nie zwróci się nigdy...
Komentarz
-
Komentarz